Contact


Onze kantoren zijn gesloten van 24 december 2024 tot en met 1 januari 2025.
Voor al je vragen kan je ons bereiken via info@sofam.be of telefonisch op +32(0)27269800, iedere weekdag tussen 9u en 12u.

Wij wensen je een warme eindejaarsperiode toe!

Telefonisch

+32 (0)2 726 98 00

Van maandag tot en met vrijdag tussen 9u en 12u.

Per email

info@sofam.be

Op afspraak

Indien u graag langs komt, vragen wij u een afspraak te maken via +32 (0)2 726 98 00. Een afspraak is mogelijk elke weekdag tussen 9u en 12u, en tussen 13u en 17u.

SOFAM
Europees Huis van de Auteurs
Koninklijke Prinsstraat 87
1050 Brussel
T. +32 (0)2 726 98 00
F. +32 (0)2 705 34 22
info@sofam.be
TVA: BE 0419 415 330

Contactpersonen

Marie Gybels - Directeur zaakvoeder - marie.gybels@sofam.be
Olivia Verhoeven - Juriste - olivia.verhoeven@sofam.be
Marie Vermandele - Repartitiedienst - marie.vermandele@sofam.be
Kate Mayne - Artistieke actie en partnerschappen - kate.mayne@sofam.be
Debby Lauwers - Auteursdienst - debby.lauwers@sofam.be
Eva Bullynck - Auteursdienst - eva.bullynck@sofam.be
Hans Verhaegen - Projecten en innovatie - hans.verhaegen@sofam.be

Beoordelingen en klachten

Ben je ontevreden over de werking van SOFAM of ben je niet akkoord met de wijze waarop wij jouw rechten en lidmaatschap beheren? Dan kan je formeel een klacht indienen.

Dit doe je door je klacht te mailen naar info(at)sofam.be of per post op te sturen naar SOFAM, Koninklijke Prinsstraat 87, 1050 Brussel, telkens ter attentie van onze zaakvoerster, Marie Gybels, of de voorzitter van de raad van bestuur.

Jouw klacht dient steeds je contactgegevens te bevatten (naam, adres, e-mailadres, telefoonnummer en SOFAM-lidnummer) alsook een uitgebreide omschrijving van je bezwaar, eventueel gestaafd met de nodige documenten.

Wij sturen je een ontvangstbevestiging, SOFAM heeft een maand de tijd om op jouw klacht te reageren, tenzij er uitzonderlijke en grondig te motiveren redenen zijn die ons toelaten deze termijn met een maand te verlengen.

SOFAM stelt alles in werking om iedere klacht zo snel mogelijk te behandelen en het probleem op te lossen. Het is mogelijk dat SOFAM na analyse van de klacht beslist dat ze (gedeeltelijk) ongegrond is. In dat geval zal de reden daarvoor duidelijk gemotiveerd worden.

De wettelijke bepalingen m.b.t. de klachtenprocedure kan je terugvinden in artikel XI.273/1 van het Wetboek Economisch Recht.